BodySculptor

BodySculptor

De BodySculptor is vooral een modern en efficiënte afvalstof verwijderende technologie. Onder het effect van bio-magnetische golven worden de vrije vetzuren progressief vrijgemaakt, afgescheiden en verwijderd d.m.v. een efficiënte lymfedrainage.
De BodySculptor stimuleert de samentrekking van spieren zonder dat men dit merkt.  De samentrekking gebeurt op het niveau van de gladde spieren en stimuleert de lipolyse. Lipolyse ofterwijl vetverbranding is een fysiologisch proces, dat plaatsvindt om energie op te wekken in het lichaam.De onmerkbare spieraanspanningen zorgen voor een hoog energieverbruik.
30 minuten bodySculptor staat gelijk aan een verbruik van ca. 650 kCal! 40% van de dagelijkse energiebehoefte wordt verbruikt door gladde spieren.Effecten:

De aangename lymfedrainage zorgt voor:

  • Een ontlasting van vrijgemaakte vetzuren
  • De afvoer van te veel aan vocht en afvalstoffen
  • Versteviging en verbetering van de huid
  • Vermindering van cellulite
  • Vermindering van zware en vermoeide benen.

Bij patiënten met een gemiddeld BMI van 28 is er een gemiddeld verlies bij tailleomtrek van 6cm ! Bodysculptor werkt zeer gericht en kan alle probleemzones gelijktijdig behandelen: gelaat, kin, armen, heupen, buik, taille, dijen, knieen en kuiten.

Welke resultaten kan men verwachten?

De BodySculpture is dé oplossing om je fitter te voelen en tevens om van vermoeidheid en hoofdpijn af te komen. Bovendien is de behandeling gericht op alle lichaamszones!

Voor wie?

De behandeling is geschikt voor vrouwen en mannen. Op leeftijd staat geen grens en de resultaten zijn overtuigend.

Hoe verloopt de behandeling ?

Zalig is het correcte woord in dit geval, De meeste gebruikers dommelen na enkele minuten in slaap.

  • Traditionele kuur: 12 behandelingen van 2 sessies / week (4 à 6 weken)
  • Express kuur: 12 behandelingen van 1 sessie / dag (2 weken)

Voeding aanpassen:

Er is geen specifieke dieet verbonden aan de therapie met de BodySculptor. Niettemin, wordt er aangeraden om een zo regelmatig eetpatroon te hanteren, voldoende water te drinken en ’s avonds een lichte maaltijd te consumeren.